עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין תעבורה מומלץ

אפילו האנשים הנורמטיביים ביותר, אלו שמעולם לא חשבו אפילו לעבור על החוק, עלולים לבצע עבירת תנועה ולמצוא עצמם בתחנת משטרה ולאחר מכן גם בבית המשפט. בנוסף, ישנם לא מעט מקרים שבהם אזרחים שלא עברו על החוק נחשדים או מואשמים בעבירות תנועה שונות. בכל מקרה כזה כדאי להצטייד בעזרתו של עורך דין תעבורה מומלץ, בעל חוות דעת חיוביות אודותיו, על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי. משרד עורכי דין חנה דוד מטפל במגוון רחב של מקרים בתחום התעבורה ורושם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

האיכויות החשובות ביותר של עורך דין תעבורה מומלץ

תחום התעבורה הוא סבוך, בו קיים קושי להוכיח שאדם לא ביצע את העבירה המיוחסת לו. לכן, חשוב לבחור עורך דין תעבורה מומלץ שילווה את הלקוח ולשים לב למספר נקודות. הניסיון שמצטבר אצל עורך הדין בתחום התעבורה מתורגם ליכולת להבין תוך זמן קצר את התמונה המלאה, לזהות את נקודות התורפה בתיק ולנצל אותן כדי לסייע ללקוח. כמו כן, מתורגם הניסיון לבחירות מושכלות של דרכי הפעולה המיטביות בכל מקרה. זמינות גבוהה מצד עורך הדין גם היא חשובה, בפרט במקרים שבהם נדרש טיפול מיידי, למשל כשיש סכנת שלילת רישיון מנהלית, או אחרי תאונת דרכים ולפני חקירה. תשומת לב לפרטים היא דרושה כדי לספק את השירות המשפטי הטוב ביותר לכל אדם, נדרשת התייחסות מלאה לכל פרט ופרט בכל תיק, וזאת מפני שכל פרט עשוי להיות קריטי.
לבסוף, אכפתיות ורצון אמיתי לעזור לבני אדם שנקלעו למצב מורכב מהווה עוד נדבך מרכזי באיכות השירות

היכרות מעמיקה עם המערכת

מעבר לנקודות שהוזכרו לעיל, כדאי לבחור עורך דין תעבורה מומלץ שברשותו היכרות לפרטי פרטים עם מערכת אכיפת החוק. עוה"ד חנה דוד עבדה במשך שנים רבות במשטרת ישראל, לרבות כתובעת. ההיכרות עם אופן הפעולה של המערכת וגם עם חלק לא מבוטל מהנפשות הפועלות, מסייעת לה כשהיא מצידו השני של המתרס, לעמוד לצד אנשים נורמטיביים שביצעו טעות ועלולים לשלם מחיר גבוה יתר על המידה ללא ליווי משפטי מקצועי. את המשרד העצמאי שבראשו היא עומדת, הקימה עו"ד חנה דוד כבר לפני 10 שנים – כך שגם בתור עו"ד תעבורה עצמאית היא כבר צברה ניסיון יקר ערך שמתורגם לשירות מועיל במיוחד.

עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין דיני תעבורה

כאשר אדם מתיישב במכונית ומתחיל לנהוג, הוא סבור שיגיע ליעד שלו בבטחה, עם זאת, לעיתים המציאות היא שונה. מדי יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים עם נפגעים ועוד יותר תאונות עם נזק לרכוש בלבד. אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים עלול לשלם על כך מחיר יקר, בין אם בפגיעה פיזית, או כתוצאה מהגשת כתב אישום נגדו. במקרים אלו, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין דיני תעבורה, גם אם האדם המואשם לא היה האשם בפועל בתאונה.

כיצד מסייע עורך דין דיני תעבורה למעורבים בתאונות דרכים

ברוב המקרים, אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים מעולם לא זומן לחקירה במשטרה קודם לכן, לפיכך, הסיכוי שידע כיצד להתנהל ואיך לא לסבך את עצמו נמוך מאוד. עורך דין דיני תעבורה ידע להכין את המעורב לחוויה הלא פשוטה בתחנת המשטרה. קצין משטרה מוסמך גם לפסול את הרישיון של נהג שהיה מעורב בתאונה עם נפגעים למשך 60 ימים. במקרים חמורים במיוחד, של תאונה עם הרוגים, נתונה למשטרה הרשות לשלול רישיון ל-90 יום. עו"ד תעבורה מנוסה יכול לנסות למנוע או למזער את רוע הגזירה. אם מוגש כנגד אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים כתב אישום, ייצוג מקצועי הוא חובה. לעו"ד לדיני תעבורה יש מספר דרכים שבהן הוא יכול להטות את הכף – למשל באמצעות הצגת נסיבות אישיות רלוונטיות, איתור חורים בכתב האישום, הטלת ספק בראיות ועוד.

הקדימו תרופה למכה

לאחר תאונת דרכים עם נפגעים, פנייה אל עורך דין דיני תעבורה היא כבגדר חובה – זוהי הדרך היחידה להקדים תרופה למכה ולמנוע הסתבכות של ממש. עורכת הדין חנה דוד שירתה במשך כעשור במשטרה, ולכן מכירה היטב לא רק את החוק, אלא גם את מערכת אכיפת החוק ואת שיטות החקירה השונות. לאחר שייסדה את משרד עורכי הדין שבראשו היא עומדת, עורכת הדין חנה דוד החלה לעזור לחשודים ונאשמים, כשבכל תיק בא לידי ביטוי הניסיון רב השנים שצברה בתפקידים השונים שמילאה.

עורך דין תעבורה מומלץ

עו"ד לענייני תעבורה

נהגים רבים עלולים למצוא את עצמם מואשמים בעבירת תנועה, בין אם הם אכן ביצעו אותה ובין אם לא. ישראלים נוהגים להשתמש בטלפון הנייד תוך כדי נהיגה, הקפדה על המהירות המותרת לא ננקטת בכל מקום, ולמרבה הצער יש גם לא מעט מקרים של נהיגה לאחר שתיית אלכוהול. חשוב להדגיש כי החוק נוטה להחמיר עם עברייני תנועה, וגם בתי המשפט עשויים לפסוק עונשים קשים על עבירות מסוג זה. לכן מומלץ לפנות אל עו"ד לענייני תעבורה כדי להימנע מלשלם מחיר יקר יתר על המידה, וכמובן לא להיענש כאשר לא בוצעה עבירה.

באילו מקרים מטפל עו"ד לענייני תעבורה

עו"ד לענייני תעבורה מטפל בנהיגה ללא רישיון, ובפרט מקרים שבהם אדם נוהג ללא רישיון מתאים (למשל רכיבה על אופנוע כשיש רק רישיון למכונית). מקרה נוסף בו מטפל עורך דין לעניינים אלו הוא נהיגה תחת השפעה או בשכרות. ישנו הבדל משמעותי בענישה בין מצב של נהיגה בשכרות לבין מצב של נהיגה תחת השפעה אלכוהול, לפיכך, עו"ד עם מומחיות לדיני תעבורה הוא בעל הידע והמומחיות לסייע במקרים אלו. פסילת מנהלית של רישיון הוא גם מקרה בו מטפל עורך דין מסוג זה, החוק מגדיר מקרים בהם קצין משטרה רשאי לפסול רישיון ל-30 יום, 60 יום או 90 יום, עוד לפני שהוגש כלל כתב אישום. הגשת ערעור על ההחלטה בעזרתו של עו"ד תעבורה מנוסה מאפשרת לבטל את רוע הגזירה. עבירות מהירות גם הן נכללות בין עברות התנועה המטופלות. למשטרת ישראל קל יחסית לתפוס עברייני מהירות, ולכן נהגים רבים מואשמים בעבירה זו. עורך הדין עוזר לאתר ליקויים בעבודת המשטרה ולמנוע ענישה ללא הצדקה.

זמינות גבוהה ומחויבות לכל לקוח

השירות הניתן על ידי עו"ד לענייני תעבורה חייב להתאפיין בהיכרות עם כל המערכות הרלוונטיות ובפרט המשטרה, וגם בזמינות מרבית. אלו הן גם שתיים מהאיכויות הבולטות של עורכת הדין חנה דוד, שהקימה את המשרד לפני כ-10 שנים, לאחר שנים רבות כעורכת דין שכירה וכתובעת במשטרה. הידע הרב שצברה לאורך הקריירה המגוונת שלה משמש אותה בכל תיק ותיק, וכך גם הנחישות הטבועה בה והיכולת למצוא תמיד את דרך הפעולה המיטבית לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

עו"ד לענייני תעבורה

Scroll to Top
× צריכים עזרה?