עורך דין למחיקת רישום פלילי

מחיקת רישום פלילי

עורך דין למחיקת רישום פלילי

עורך דין למחיקת רישום פלילי מייצג לקוחות אשר חשודים בעבירות פליליות. לאחר חקירת חשוד במשטרה , המשמעות הינה רישום פלילי במשטרה. עורך הדין יכול לסייע במקרים מסוימים. מומלץ לערבו כאשר ברור כי מדובר בסיטואציה מורכבת וגם במקרים פשוטים כדי לא לפגוע בעתיד של החשוד. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עורך דין למחיקת רישום פלילי  – התנהלות מול המשטרה והפרקליטות

עורך דין למחיקת רישום פלילי יכול לפעול בנושא זה מול המשטרה והפרקליטות. רישום פלילי יכול לפגוע בהתנהלות העתידית של הלקוח. כך בקבלת עבודה, ויזה לחו"ל, בהגירה ובזכויות אחרות. עורך דין יכול לסייע במספר דרכים. הדרך הקשה ביותר למחיקת רישום פלילי היא  בעצם בבית המשפט :להוכיח חפות של הנאשם. ניתן לעשות זאת על ידי מציאת פגמים טכניים בעבודת המשטרה או כאשר מוכיחים שם ובבית משפט כי לחשוד אין קשר לחשדות נגדו וכי אין הוכחה או עדות אמינה המוכיחה זאת. ניתן לעשות זאת לפני כןף בעת החקירות המשטרתיות, כאשר הוא במעצר או במעצר בית. מועד אחר הוא כאשר התיק המשטרתי מגיע לפרקליטות גם בשלב זה יכול עורך דין פלילי להתדיין עם תובע מוסמך ולנסות לסגור את התיק באחת מהעילות הבאות: חוסר אשמה. במידה והתיק נסגר בחוסר אשמה, אזי הרישום הפלילי נמחק.  העילות האחרוחת :אין די ראיות להעמיד לדין או חוסר עניין לציבור. בשתי עילות אלו, הרישום הפלילי אינו נמחק לחלוטין ונחשף רק לגורמים מסויימים הקבועים בחוק.

מקרים נוספים

קיימים מקרים אשר בהם החשוד נחקר ומופיע לו רישום פלילי למרות שהתיק שלו לא נסגר, הם תיקים הממתינים לברור דין. לעיתים, בגלל לחץ עבודה הם נתקעים ולא דנים בהם. כאן יכול עורך הדין לבקש סגירתם וביטול הרישום הפלילי. עבירות צווארון לבן חמורות עלולות לגרור רישום פלילי. ניתן, בנסיבות מסוימות להמיר את העבירות למנהליות תמורת תשלום קנסות וכופר וכך להימנע מרישום פלילי.

ייצוג מיטבי

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה סבלנית, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה  לקוחות נוספים.

סגירת תיק פלילי

סגירת תיק פלילי עשויה להתקיים בנסיבות שונות שכולן מורכבות. מדובר בהישג רב חשיבות ללקוח. עבירות פליליות נחשבות לחמורות בעיני הרשויות והחוק, ולכן, היחס אליהן הוא בכובד ראש. עורך דין מנוסה יכול לסייע רבות בכל תהליך החקירות, ההעמדה לדין והמשפט. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

סגירת תיק פלילי – לפני ולאחר משפט

סגירת תיק פלילי ניתן להשיג לפני ולאחר משפט. מקובל לבקש אותה במספר מצבים. כך, לפני שהתיק מגיע לבית משפט ובמקרים בהם קיים כבר גזר דין חלוט. רישום פלילי עלול להוות בעיה לכל מי שבעתיד רוצה להשיג זכויות שונות עבור עצמו ומשום כך החשיבות הנלווית לסגירת התיק. שתי סיטואציות ראשונות הינן כשהחשוד מובא לחקירות באזהרה במשטרה ונפתח לו תיק הקרוי מב"ד (ממתין לברור דין). כאשר יש סחבת בחקירות והן אינן מתקדמות ניתן לבקש סגירת התיק בגלל עינוי דין ומסיבות אחרות. המקרה האחר הינו כאשר המשטרה/ הפרקליטות מחליטה שלא להגיש את התיק לבית המשפט בגלל היעדר ראיות מספיקות, חוסר עניין לציבור, סגירה בהסדר מותנה ומחוסר אשמה. צריך לציין כי הרישום הפלילי נמחק רק כאשר העילה לסגירה היא חוסר אשמה. לכן, כאשר העילות הן אחרות יש לבקש מחיקת רישום פלילי (ושינוי עילת הסגירה). מקרה נוסף כרוך בבקשה לחנינה מהנשיא המוגשת לאחר שנים מסיום המשפט.

משימות המוטלות על עורך הדין

ההליך מורכב ומחייב עיון בתיק החשוד ולמידת החומר בו. בעת הגשה יש לכלול נימוקים תומכים בה. כך על ידי עדויות, מסמכים, צילומים וחומר נוסף. עורך הדין יעלה טענות שונות, יציג סתירות בחומר הראיות, יחפש מחדלי חקירה, ליקויים משפטיים, תקדימים משפטיים ויעלה אותם בפני הגורמים השונים אם זה החקירות, התביעות או לנשיא המדינה.

שירות ממשרד המנוהל היטב

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?