עורך דין מהירות מופרזת

עורך דין מהירות מופרזת

עו"ד מהירות מופרזת

הדגמים המתקדמים של כלי הרכב השונים מסוגלים לפתח מהירויות גבוהות, ואפילו גבוהות מאוד. חלק גדול מהכבישים בארץ בנויים כך שניתן לנסוע עליהם מהר, ולכן אין פלא שמהירות מופרזת היא עבירת תעבורה נפוצה במיוחד. תורמת לכך גם העובדה שזוהי עבירה "נוחה" מאוד לאכיפה מצד המשטרה. אם קיבלתם דוח ונקודות, או זומנתם למשפט, עורך דין מהירות מופרזת – כלומר עו"ד עם מומחיות בתחום דיני התעבורה ובפרט בנושא המהירות – עשוי לסייע למזער את העונש ואף לבטל אותו. משרד עורכי דין חנה דוד מספק שירות זה כבר למעלה מ-10 שנים ובהתאם רשם הצלחות רבות.

מידע חיוני על עורך דין מהירות מופרזת

ישנם מספר דברים שכדאי לדעת לגבי עבירת נסיעה במהירות מופרזת. על נסיעה במהירות שהיא עד 20 קמ"ש יותר מהמותר בדרך עירונית, או עד 25 קמ"ש מהמותר בדרך בין-עירונית, העונש הוא קנס כספי. כשהפער בין המותר למהירות בפועל הוא 21-40 קמ"ש בדרך עירונית או 26-50 קמ"ש בדרך בין-עירונית, יוטל קנס ובנוסף יירשמו 8 או 10 נקודות חובה. על מהירות מופרזת מעבר לרף הנ"ל הנהג יזומן לבית משפט. אכיפת עבירת מהירות מופרזת מתבצעת במספר דרכים – באמצעות אקדח לייזר (ממל"ז) המופעל על-ידי שוטר באופן ידני, עם מכשירי דבורה המותקנים על גבי ניידות המשטרה; ובעזרת מצלמות אוטומטיות המכונות א-3. בעזרת עורך דין מהירות מופרזת ניתן להטיל ספק באמינות של כל אמצעי. קצין משטרה רשאי לפסול רישיון נהיגה לפרק זמן של 30 ימים עוד לפני ההגעה לבית המשפט, וזאת במקרים של מהירות גבוהה מאוד – 41 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית, או 51 קמ"ש מעל המותר בדרך בין-עירונית. גם במקרה כזה ניתן להיעזר בעורך דין או עורכת דין לצורך הגשת ערעור.

הבקיאות שמבטיחה טיפול מיטבי בכל תיק

חשוב לציין שגם עבור עורך דין מהירות מופרזת היא תורה שלמה ולכן רק מי שההתמחות שלו או שלה היא דיני תעבורה וכבר צברו ניסיון ספציפי רלוונטי, יכולים להבטיח וגם לקיים טיפול מיטבי בכל תיק. עוה"ד חנה דוד עבדה במשטרה, בין השאר כתובעת. לאחר שירותה במשטרה, עבדה במשך שנים רבות כעורכת דין בתחום התעבורה, תחילה כשכירה וב-10 השנים האחרונות כבעלת משרד עורכי דין עצמאי – ועל כן מהניסיון שלה היא יודעת איך לעזור לכל מי שנתפס או נתפסה בנהיגה במהירות גבוהה.

Scroll to Top