עורך דין פלילי מומלץ

עו"ד פלילי מומלץ

עו"ד פלילי מומלץ מייצג חשודים בעבירות פליליות, עבריינים ולקוחות אחרים. הייצוג כולל ייעוץ וליווי בכל התהליך מול הרשויות השונות. עבירות פליליות נחשבות לחמורות בעיני המדינה והעונשים עליהן כבדים. עורך דין יכול לסייע רבות ולבצע עבור לקוחו משימות רבות. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

עו"ד פלילי מומלץ – בודק כל תיק היטב

עוד פלילי מומלץ בודק כל תיק לעומק. כך, כאשר הוא מעיין במסמכים, שומע עדויות ומשוחח עם החשוד. על פי כל אלו הוא מגבש דרכי פעולה אפשריים ונכונים. הוא יכול להקל על לקוחו כבר בעת המעצר. בנסיבות בהם הוא מגלה כי המעצר אינו חוקי או אין די ראיות נגדו – הוא יכול לבקש שחרור ממעצר. במקרים אחרים לבקש  מעצר בית וכדומה. הוא יכינו לקראת חקירות משטרתיות וידריכו על הדרך להתנהלות בהליך, ובנוסף, לגבי מה שכדאי לו לומר או לא לומר בחקירה. הוא יכול לדון עם התביעה/ פרקליטות על התיק בניסיון למנוע העברתו לבית משפט. הוא יכול לנסות להגיע להסדרי טיעון  וכדומה. הכול, כמובן תלוי בתוכן התיק, בחומרת העבירות ועוד. הליווי חשוב במיוחד למי שמתנסה בפעם הראשונה בסיטואציות כאלו, אבל גם לכאלו שכבר התנסו בהן בעבר כי כל מקרה הוא אחר.

עבירות שונות

עבירות פליליות הן שונות ומגוונות  כמו רצח, הריגה,תקיפה, עבירות מין, איומים, אלימות במשפחה ואחרות. קיימות גם  עבירות כלכליות של צווארון לבן, שוחד, העלמת מיסים ועוד . ייצוג איכותי חשוב מאין כמוהו. עו"ד פלילי יטען לטובת לקוחו, יביא עדויות, תקדימים משפטיים, ראיות, חוות דעת ועוד. זיכוי ייחשב כהצלחה משמעותית. אבל כל הקלה אחרת כמו עונש נמוך מהמרבי הקבוע בחוק, קבלת עבודות שירות ועוד – יסייעו ללקוח בוודאי לצאת לחופשי.

שירות ממשרד מיומן

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני, טיפול יעיל ומיומן, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה לקוחות נוספים.

עו"ד פלילי מומלץ

Scroll to Top
× צריכים עזרה?