עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרות – משרד עו"ד חנה דוד

האלכוהול בישראל הוא חוקי והצריכה שלו מקובלת בקרב רוב שכבות האוכלוסייה, בעיקר אצל צעירים. מצד שני, נהיגה תחת השפעה גדולה של חומר זה היא אסורה ומסוכנת. לכן, מי שנתפס ע"י המשטרה בביצוע עבירה זו עלול לספוג עונש קשה, למשל פסילת רישיון של שנתיים לפחות. עורך דין נהיגה בשכרות, כלומר עו"ד שתחום המומחיות שלו הוא דיני תעבורה ובפרט עבירה זו, עשוי לסייע במצבים אלה. הדרך האפקטיבית ביותר למעט זיכוי, היא שינוי העבירה מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעת אלכוהול, שהענישה עליה מתונה יותר. במשרד עורכי דין חנה דוד מטפלים בהצלחה במקרים מסוג זה, על בסיס ניסיון רחב היקף.

עורך דין נהיגה בשכרות – הגדרות ועונשים

כאמור נהיגה בשכרות נחשבת לעבירה שהמשטרה מתייחסת אליה בחומרה. לכן, כדאי, לפני פנייתכם אל עורך דין נהיגה בשכרות, כדאי לדעת מספר דברים לגביה בעצמכם על מנת להקדים תרופה למכה. על פי תקנות התעבורה, "נהיגה בשכרות" היא מצב שבו בדמו של הנהג יש יותר מ-50 מ"ג אלכוהול ל-100 מ"ל דם, או לחילופין בדיקת ינשוף גילתה למעלה מ-240 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר. על פי הפסיקה המקובלת, הרף בפועל הוא 290 מק"ג. יש נהגים שעבורם הרף נמוך יותר, כלומר מחמיר הרבה יותר. 10 מ"ג אלכוהול ב-100 מ"ל דם, או 50 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר. הרף המחמיר חל על נהגים חדשים, נהגים צעירים מתחת לגיל 24, נהגי כלי רכב ציבוריים ונהגים בכלי רכב במשקל 3.5 טון ומעלה. החוק וגם בתי המשפט מחמירים עם מי שנתפסו יותר מפעם אחת נוהגים בשכרות. על עבירה שנייה עלול להיות עונש מינימום של פסילת רישיון לתקופה של 4 שנים.

זמינות מרבית ומיומנות גבוהה

חשוב להדגיש שגם עבור עורך דין נהיגה בשכרות הוא נושא מורכב שצריך להכיר אותו לעומק. לפיכך, חשוב לפנות אך ורק אל מי שכבר רשמו הצלחות בתחום, ומכירים אותו היטב. עוה"ד חנה דוד שירתה במשך כ-10 שנים במשטרת ישראל, כולל בתפקיד תובעת, כך שהיא מודעת לכל הצדדים של נהיגה אחרי שתיית אלכוהול במידה האסורה. בנוסף, משרד עורכי הדין שהקימה כבר ב-2013 מתנהל תוך הקפדה על זמינות מרבית ויחס אישי לכל לקוח ולקוחה – כדי שאפשר יהיה להעניק שירות בסטנדרטים גבוהים באמת.

עורך דין נהיגה בשכרות

עו"ד נהיגה בשכרות

עו"ד נהיגה בשכרות מטפל בתיקי נהגים הנחשדים בעבירה זאת. עבירה זו נחשבת לחמורה והאכיפה עליה הינה מיידית וכרוכה בעונשים כבדים. בדיקת נסיבות העבירה נעשית על ידי מכשיר הקרוי ינשוף. עורך דין יכול לסייע רבות בסיטואציות אלו. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עו"ד נהיגה בשכרות – מתנהל מול רשויות שונות

עו"ד נהיגה בשכרות מתנהל מול המשטרה, התביעה המשטרתית ואף מייצג, בעת הצורך בבתי משפט לתעבורה. המשימות עימן הוא מתמודד מורכבות. אחת מהן היא ווידוא שהבדיקה המשטרתית לעבירת נהיגה בשכרות היא תקינה. היא נעשית לאחר חשד בנהיגה בשכרות או לאחר תאונה. במהלכה מורה השוטר לנהג החשוד לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה היודעת לזהות הימצאות אלכוהול בנשיפה. קיים תקן לנהגים ותיקים, צעירים וחדשים, מקצועיים וכדומה. אם מתברר כי הכמות גדולה מדי יירשם דו"ח.  כן נעשות בדיקות משלימות של מאפיינים נוספים כמו: עמידה יציבה או לא, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות. אם הנהג מסרב לבדיקה אזי יירשם לו דו"ח בעבירת נהיגה שכרות. העונש המיידי הינו שלילת רישיון לחודש ימים. במקרים קשים ניתן אף לחלט את הרכב.

טיפולים שונים

עורך דין יכול לבקש החזרת רישיון לאחר תקופת המתנה של חודש ימים. במידה והוא נוכח לדעת כי קיימת תקלה בבדיקה הוא אף יכול לבקש ביטול הדו"ח. בעת ייצוג משפטי הוא ינסה להפחית את העונש מזה המירבי הקבוע בחוק. העונשים המקובלים הינם כדלקמן: פסילת רישיון בפועל של שנתיים לפחות (למעט נסיבות מיוחדות). במידה ובשנה האחרונה הייתה קיימת הרשעה קודמת בעבירה דומה, העונש לא יפחת מ 4 שנות פסילה בפועל. בעת תאונה עם הרוגים , מעבר לפסילה ארוכה , יכול הנהג להישלח למאסר בגין הריגה.

שירות מעולה

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת המשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. היא תשרת בשמחה לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?