עורך דין מעצרים

עורך דין מעצרים

עו"ד מעצרים

מעצר הוא אחת החוויות הקשוחות ביותר שאדם יכול לעבור, ובפרט כשמדובר על אזרחים נורמטיביים שזוהי להם הפעם הראשונה במעצר. עם זאת, גם בפעם השנייה, השלישית ואפילו העשירית, שלילת החירות עוד לפני שהאדם הורשע, ולמעשה ברוב המקרים עוד לפני שהוגש נגדו כתב אישום, היא לא קלה לו. על מנת לשנות את רוע הגזירה מומלץ לפנות אל עורך דין מעצרים – כלומר עו"ד עם ניסיון בסיוע למי שעומד בפני שופט מעצרים. זהו אחד מתחומי ההתמחות של משרד עורכי דין חנה דוד.

הסוגים השונים של מעצרים לשמם נדרשת עזרת עורך דין מעצרים

הסוג הראשון הוא מעצר ימים. בכל הליך פלילי שמנהלת המשטרה, היא רשאית לבקש מבית המשפט לעצור את החשוד לזמן נוסף על מנת לאפשר את השלמת החקירה ללא הפרעות. בית המשפט הוא זה שקובע לכמה ימים ייעצר החשוד, כשהמקסימום הוא 15 ימים, לאחר מכן ניתן לבצע עוד הארכת מעצר. לכל היותר ניתן להגיע ל-30 ימים (אישור מיוחד מהיועמ"ש מאפשר מעצר לפרק זמן של עד 75 ימים). סוג נוסף הוא הארכת מעצר בהצהרת תובע. לאחר שהוחלט על הגשת כתב אישום, ניתן לעצור את האדם לפרק זמן של עד 5 ימים לצורך השלמת והגשת כתב האישום. הצהרת התובע חייבת לכלול פירוט של העבירות בהן מואשם האדם. עוד סוג מעצר בו מטפל עורך דין מעצרים שניתן לדבר עליו הוא מעצר עד לתום ההליכים, מעצר זה הוא מעצר ללא מגבלת זמן. סוג זה של מעצר רלוונטי רק אחרי הגשת כתב האישום, כשמדובר על עבירה ברף חומרה גבוה ותלוי גם בעברו של הנאשם. מטרתו של מעצר זה היא למנוע שיבושי מהלך חקירה ולמנוע פגיעה באדם עצמו או בציבור.

זמינות מרבית ומאבק נחוש ויצירתי

עורך דין מעצרים צריך להכיר לעומק את הליכי המעצר משני צידי המתרס ולהביא לידי ביטוי הן את הידע והן את ההיכרות עם הנפשות הפועלות. איכות נוספת, חיונית לכל עורך דין מעצרים, היא זמינות מרבית כך שהלקוחות יכולים לפנות אליו בכל שאלה במצב הרגיש בו הם נמצאים. עו"ד חנה דוד וצוות המשרד נוקטים בשיטות שונות על מנת לשחרר ממעצר את הלקוח, בין אם באמצעות הצגת פגמים בהתנהלות המשטרה, הצעת חלופות (מעצר בית ואחרות), ערעור על הערכת המסוכנות של המשטרה ביחס לחשוד ועוד. ההתנהלות הנחושה והיצירתית תורמת אף היא לייצוג הטוב ביותר האפשרי עבור כל לקוח.

עורך דין מעצרים

Scroll to Top
× צריכים עזרה?