עורך דין אלימות במשפחה

עורך דין אלימות במשפחה

עורך דין אלימות במשפחה – פלילי

אלימות, מכל סוג שהוא, היא תמיד התנהגות פסולה. בהתאם, נקבעו חוקים נוקשים ובתי המשפט רשאים להטיל על העוברים עליהם עונשים מרתיעים. במקרים של אלימות במשפחה, רמת החומרה גבוהה אף יותר. משפחה אמורה להיות מסגרת בטוחה ותומכת, ושדווקא בתוך התא המשפחתי מתפרצת אלימות, חובה לטפל בכך מיד ובאמצעות כל הכלים האפשריים. הכלל תקף גם במקרים של אלימות פיזית, גם כשהאלימות נפשית או מילולית, וגם כשהיא באה לידי ביטוי בתחום הכלכלי. עוד חשוב לדעת כי עבור כל עורך דין אלימות במשפחה היא נושא רגיש מאין כמותו, ויחסם ללקוח בהתאם. משרד עורכי דין חנה דוד מטפל בכל סוגי המקרים של אלימות במשפחה, ברגישות ובנחישות רבה.

באילו מצבים מומלץ לפנות מיד אל עורך דין אלימות במשפחה

אלימות כלכלית הוא השם הכולל למגוון רחב של מצבים ובהם מניעת עבודה במטרה ליצור יחסי תלות, ניצול, דרישה מבן/בת הזוג לדווח מראש על כל הוצאה כספית, הסתרה של נכסים, מניעת גישה אל חשבון הבנק ועוד. אלימות מילולית גם היא סוג של אלימות הכוללת איומים, השפלות, קללות ועוד. כשבן/בת הזוג מאיימים, הצעד הראשון הוא הוצאת צו הגנה באופן מידי. השפלות וקללות יובילו למתן צו כזה ע"י בית משפט בדרך כלל כשהאלימות נמשכת פרק זמן משמעותי. אלימות פיזית היא כל הפעלת כוח על בן/בת זוג או על הילדים. כל תקיפה שהקורבן שלה הוא בן משפחה מוגדרת באופן אוטומטי כ"תקיפה בנסיבות מחמירות". קטגוריה נפרדת בה מטפל עורך דין אלימות במשפחה היא פגיעה בקטין, מפני שקטינים הינם חסרי ישע ולכן הפגיעה בהם חמורה אפילו יותר מאלימות משפחתית אחרת בפני החוק.

אוזן קשבת ופעולה בכל האפיקים הרלוונטיים

עורך דין אלימות במשפחה נדרש לפעול באופן מידי על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים. בהתאם, משרד עורכי הדין של חנה דוד מקפיד על זמינות מרבית במקרים אלה, ומתגייס מיד לעזרה. השירות מתאפיין גם בהקשבה מלאה ורגישה, הבנה מהירה של תמונת המצב ונקיטת כל הצעדים הרלוונטיים. עורכת הדין חנה דוד הקימה את המשרד לפני כ-10 שנים, ועוד קודם לכן טיפלה במקרים של אלימות במשפחה כעורכת דין שכירה, כך שכבר צברה ניסיון רחב היקף שמתורגם לשירות מועיל במיוחד.

עורך דין אלימות במשפחה – מעטפת משפטית מלאה

עורך דין אלימות במשפחה מטפל בתיקים המיוחסים לעבירות אלו. ניתן למצוא מגוון של עבירות פיזיות, כלכליות, התעללויות נפשיות ועוד. הרשויות רואות בחומרה רבה עבירות אלו וחוקקו חוקים רבים הנוגעים להם. הרצון הוא, כמובן, למנוע פגיעה וסבל בבני משפחה חסרי הגנה וישע ובמיוחד, ילדים. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עורך דין אלימות במשפחה – לומד כל תיק היטב

עורך דין אלימות במשפחה בוחן את התיק המוגש לפניו ומגבש דרכי פעולה אפשריים. כל מקרה נחשב לרגיש ועלול לפגוע בתא המשפחתי האינטימי. הסיטואציה הינה שהאדם הפוגע נמצא קרוב פיזית לנפגע ולכן, פגיעותו הינה רבה ותכופה יותר. הפגיעות עלולות להיות פיזיות, כלכליות ונפשיות. במקרים אלו קיימת הגדרה למצב הקרויה "חזקת מסוכנות" כאשר ההנחה היא שמרגע שקיימות ראיות לכאורה נגד אדם כי עבר עבירה של אלימות אז הוא הופך למסוכן לציבור ולבני משפחתו שנפגעו ממנו. ההבדל ממקרים אחרים הוא שנטל ההוכחה במצב כזה מוטל עליו ולא על רשות התביעה – דבר שקשה יותר להתמודד מולו. בנסיבות אלו ניתן להוציא נגדו שלושה סוגים של צווים שיפוטים. כך, צו הרחקה, צו הגנה וצו למניעת הטרדה מאיימת. מטרתן היא לספק הגנה ועזרה ראשונית מהמצב האלים אליהם נקלעו הנפגעים, כמו כן, למניעת הישנות הפגיעה בהם.

פסיקות בתי משפט

בתי המשפט קובעים עונשים כבדים לעוברי העבירה לצורך ענישה והרתעה. במקרים חמורים  העונשים הם של מאסר בפועל. עורך דין יפעל  בנחישות לטובת לקוחותיו ויטען לטובתם על ידי הבאת מסמכים רפואיים ואחרים, הצגת תקדימים משפטיים עדויות ועוד. מעבר לכך שהוא יכול לסייע רבות מול המשטרה החוקרת, הפרקליטות, לשכות הרווחה ורשויות קשורות אחרות.

שירות ממשרד בעל שם

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני, טיפול מסור, הקשבה ואמפטיה, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת המשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?