עו"ד לענייני תעבורה

נהיגה ללא דאגות

עו"ד לענייני תעבורה מטפל בנושאים רבים כולל במעורבות לקוחות בתאונות דרכים. הוא יכול לסייע בכל סיטואציה ובמיוחד, בסיטואציות מורכבות. הוא יודע להתנהל מול המשטרה, הפרקליטות, ומשרד התחבורה על שלוחותיו השונות. במידת הצורך, אף ייצג לקוחותיו בבית המשפט לתעבורה. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עו"ד לענייני תעבורה – לומד היטב כל תיק

עו"ד לענייני תעבורה מתייחס בכובד ראש לכל תיק המובא בפניו. הוא מעיין במסמכים בו, משוחח עם המעורבים וכדומה. כידוע, הנושאים המציקים יותר ללקוחות רבים הן מעורבותם בעבירות תנועה חמורות. קיימות מקרים מורכבים כמו תאונות דרכים עם, חלילה, הרוגים או נפגעים חמורים אחרים. בנסיבות אלו יילקח רישיון הנהיגה על ידי קצין משטרה וכן, אמור להיות מוגש כתב אישום חמור.  קיימים מקרים אחרים ובין היתר, נהיגה בשכרות/תחת השפעת סם, בעת פסילת רישיונות , מהירות מופרזת, עקיפות מסוכנות, סטייה ממסלול נסיעה, אי ציות לתמרורים, עבירות נהיגה ללא רישיונות מתאימים ועוד. הוא יודע לטפל גם בנושאים מנהליים כמו: טיפול בפסילה מול משרד הרישוי או ביטול איסור שימוש לרכב עקב פגמים בו ו/או הורדתו מהכביש. עו"ד מומחה בתחום יכול לטפל גם בהפחתת נקודות וביטולן, המרת עונשים לקלים יותר, השגת זיכויים ועוד. הוא יודע לערער על דו"חות משטרתיים הניתנים שלא כחוק. כך למשל: לאחר בדיקת ינשוף לא תקינה, דו"ח ממצלמת מהירות שאיננה  מוצבת במקום נכון וכדומה. הקלה בעונש, הפחתת ו/או ביטול קנסות, החזרת רישיון ללקוח במהירות, למשל, תסייע מאוד ללקוח.

התנהלות מול רשויות ופקידים

התנהלותו נעשית מול המשטרה ואנשיה האוכפים את החוקים. בנוסף, התובעים שמגישים תביעה לבתי הדין, מול פקידי משרד הרישוי הפוסלים רישיונות בגלל נושאי בריאות וגיל או מסיבה מנהלית אחרת. ייצוגו נדרש, כמובן, גם בבתי המשפט לתעבורה.

ייצוג יעיל ממשרד מסודר

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני לכל מתלבט וסיטואציה, הקשבה ואמפטיה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיע מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?