נהיגה בקלות ראש

נהיגה בקלות ראש

נהיגה בקלות ראש – עונש

נהיגה בקלות ראש נחשבת לעבירה חמורה שהענישה עליה מותאמת לנסיבות כל מקרה. תחת הסעיף הזה ניתן למצוא מקרים שונים של עבירות. מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין תעבורה כבר כשברור כי מדובר בעבירה מורכבת. הוא יכול לסייע רבות לאורך כל התהליך. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

נהיגה בקלות ראש – גוררת ענישה מיידית

נהיגה בקלות ראש גוררת, זוהי הגדרה רחבה שמתאימה למקרים שונים של עבירות: למשל נהיגה בזיז זג, הסעת תינוק ללא מושב בטיחות. היא מצטרפת פעמים רבות לעבירות מפורשות כגון: נהיגה תחת השפעת סמים או בשכרות, נסיעה פרועה בצורה מסוכנת וחיתוך נתיבים, נהיגה במהירות תוך כדי שיחה בטלפון נייד, אי ציות לתמרורים וכדומה, מרדף משטרתי ועוד. העונשים הקבועים בחוק משתנים מעבירה אחת לשנייה ונקבעים בהתאם לחומרתן, על פי תוצאות חמורות כמו תאונות עם נפגעים, לגיליון ההתנהגות על הכביש של הנהג, על פי הרשעות קודמות שלו וכדומה. עוונש הפסילה המנימלי יכול להתחיל בשלושה חודשים אך העונש המרבי יכול להגיע עד שנתיים מאסר בצירוף קנס ותנאי. במקרים בהם יש הרוגים אזי יכול הנהג להיות מואשם גם בהריגה. ההחלטה על הגשת  תיק לבית המשפט נעשית במסגרת התביעה המשטרתית הבודקת את הממצאים הקיימים ולאחר שימוע שנערך לנהג האשם.

טיפול וייצוג

טיפוליו של עורך הדין נעשים במספר מישורים. כך מול המשטרה בבדיקת התיק בתקווה למציאת מחדלים בחקירה או ממצאים השוללים אשמת לקוחו. בנוסף, בבקשה להחזרת רישיון נהיגה שנפסל בבית המשפט עד תום ההליכים. הוא אף יכול להדריך את לקוחו לקראת חקירה משטרתית. משימה חשובה ביותר הינה ייצוג מקצועי בדיון בבית המשפט.  כאן הוא יטען לטובת לקוחו במטרה לזכותו או, לפחות, לנסות להפחית בעונשו.

משרד מאורגן

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה ואמפטיה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

נהיגה בקלות ראש

Scroll to Top
× צריכים עזרה?