עורך דין מהירות מופרזת

מידע עבור עבירות מהירות

עורך דין מהירות מופרזת מטפל בעבירות תעבורה שונות כולל נהיגה בקלות דעת ובמהירות מופרזת. העונשים המוטלים עליהן נגזרים מחומרתן. עורך הדין יכול לסייע רבות בכל סיטואציה אליה נקלע לקוחו ומומלץ לערבו בשלב מוקדם בתהליך. הוא יודע להתנהל מול המשטרה, התובעים המשטרתיים ונציגי הרשויות האחרות. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עורך דין מהירות מופרזת – מטפל היטב בכל סיטואציה

עורך דין מהירות מופרזת יודע לטפל היטב בכל סיטואציה אליה נקלע לקוחו.  יש לזכור כי העבירה הנ"ל מעלה את הסיכוי להיווצרות תאונות דרכים. הסכנה המוחשית והחמורה היא לתאונות קטלניות או אפילו עם נפגעים קשים. משום כך, מתייחסות הרשויות האוכפות והמחוקקות אליה בחומרה והעונשים עלולים להיות כבדים מאוד. כל עונש ניתן על פי מידת החומרה. הרצון הוא כמובן, להעניש, אבל לא פחות חשוב, להרתיע מנהיגה בקלות דעת. החוק קובע כי נהיגה מעל 40 קמ"ש בדרך עירונית תוביל להזמנה לדין. המהירות המותרת בדרכים בין עירוניות גבוהה יותר ונקבעת בהתאם לכל כביש וסיטואציה. במרבית הכבישים גם קיימים תמרורי הוריה בנושא. האכיפה נעשית באמצעים שונים כמו: מצלמות, חיישני לייזר, מכשיר ממל"ז ואחרים שאינם גלויים.

עונשים מגוונים

העונשים הינם מגוונים והעיקריים הם קנסות היכולים להגיע למאות שקלים. במקרים אחרים גם מוסיפים נקודות חובה. הצטברות של נקודות אלו עלולות להוביל לזימון קורס לנהיגה מונעת, מבחן תיאוריה מחודש ועוד. מהירות גבוהה יכולות להוביל לפסילת רישיון מנהלית והעמדה לדין. עבירות על תאונות עם הרוגים עלולות להוביל למאסר. תפקידו של עורך דין הוא לנסות לבטל עברות, לסגור תיקים. או לכל היותר להפחית את חומרת העונשים. כך הוא עושה זאת  מול התובעים המשטרתיים או בבית המשפט לתעבורה.

ייצוג מסודר

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, הקשבה ואמפטיה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח לשרת אנשים נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?