מחיקת נקודות תעבורה

ביטול נקודות עבירות תנועה

ביטול נקודות עבירות תנועה אפשרי במקרים שונים למעט עבירות חמורות שבהן לא ניתן לבטלן את הנקודות. ניתן לערער על הדו"ח שהתקבל ואז להופיע בפני שופט. מומלץ לערב עורך דין מנוסה כבר כשברור כי מדובר בעבירה שאינה מוצדקת, זאת, כדי לקבל הדרכה ולפתוח בהליך ערעור מוקדם ככל האפשר. ביטול נקודות חיוני וכדאי בכל המקרים על מנת לששמור על הרישיון. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

ביטול נקודות עבירות תנועה – מבטל קורס נהיגה מונעת

ביטול נקודות עבירות תנועה כדאי כי הוא מבטל את הצורך להשתתפות בקורסי נהיגה מונעת או מבחן תיאוריה חדש. יתרון חשוב אחר הוא כי במקרים חמורים יותר אף מונע שלילת רישיון. קיימות עבירות כמו נהיגה בלי טסט שאינן ניתנות לביטול מהסיבה שהיא אינה נתונה לפרשנות. צריך לדעת כי במידה ויש 22 נקודות הן מתבטלות תוך שנתיים במידה ואין עבירות חדשות. אם בכל אופן רוצים לבטלן באופן אקטיבי צריך לפעול, ורצוי, בעזרת עורך דין. שירותיו חיוניים כאשר מדובר על עבירות מהירות או עבירות תנועה שמסתכמות בקנס בלבד (סוגים שונים). גם לעבירות תנועה עם הזמנה לדין ישנה חשיבות רבה לביטול הנקודות כי עלולות להיות להן השפעה בהמשך הדרך. עבירות חמורות פחות הן עבירות תנועה עם אופציה לקנס. במקרים אלו קל יותר לערער עליהן.

משימות שיש לבצע

עורך הדין יבצע עבורכם משימות שונות שמטרתן מחיקת נקודות. ראשית הוא יערער על הדו"ח ויבקש להישפט בשמכם. תשלום דו"ח מהווה  הודאה בו. תהליך הבירור בבית משפט ארוך ובמהלכו מוקפא הדו"ח. עורך דין יכול לבדוק כל מקרה לגופו ויודע למצוא כשלים במתן הדו"ח. הוא אף יכול לגלות כי לא מומשו כל זכויות לקוחו בעת מסירת הדו"ח.

שירות ממשרד מסודר

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני, טיפול יעיל וממוקד, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשרת בשמחה לקוחות  נוספים.

ביטול נקודות עבירות תנועה

Scroll to Top
× צריכים עזרה?