ייעוץ לפני חקירה במשטרה

ייעוץ לפני חקירה במשטרה

ייעוץ לפני חקירה במשטרה ע"י עורך דין מומלץ

ייעוץ לפני חקירה במשטרה נחשב למהלך חיוני לכל חשוד בפלילים. הוא נועד לסייע לעבור את החקירה בצורה נכונה שעשויה למנוע סיבוכים עתידיים. מה שנאמר עלול לשמש כעדות מרשיעה, ולכן, ניתן כך להקטין סיכונים מוחשיים. כדאי מאוד לערב עורך דין כבר כשברור כי מדובר על אירוע חמור ומורכב. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב חשיבות.

ייעוץ לפני חקירה במשטרה – זכות מוקנית

ייעוץ לפני חקירה במשטרה הינו אחת מזכויות היסוד של כל חשוד בפלילים וכדאי מאוד לנצלו היטב. חשודים עלולים לבצע עבירות פליליות קלות בנסיבות מורכבות. בין היתר בגלל מצב כלכלי קשה, לחצים נפשיים, כניעה ללחצים של גורמים עברייניים המדיחים אותם לביצוע עבירות בזדון או ברמייה וכדומה. בנסיבות אלו ואחרות יכול עורך הדין לתדרך לגבי ההתנהגות של הנחקר מול חוקריו. להסביר שיש להתנהל בטבעיות ובנימוס, לא להתלהם ולעורר פרובוקציות מיותרות וכולי. צריך להבין כי חקירה נועדה, בין היתר, לבסס חשדות אפשריים לביצוע עבירה. לרבים אין את הידע והניסיון במעמד מלחיץ זה זה ואחת המשימות העומדות בפני העו"ד המייעץ היא להדריך על אופי ההתנהלות של הנחקר. הלקוח יתודרך לגבי מה שמותר ואסור לו לומר, כמו גם, על האפשרות לשמור על זכות השתיקה. לכל חוקר קיימות שיטות שונות שמטרתן יצירת לחץ על הנחקר. הרצון הינו להוציא ממנו הודאה בעבירה ולהפלילו. ייעוץ נכון יכין את הנחקר והנחקר יהיה מוכן לכל שאלה בחקירה וכך יוסיף לו ביטחון עצמי מול המשטרה.

טיפולים משלימים

טיפול עורך הדין לא מסתיים כאן. הוא ייצג בעת עריכת השימוע בפרקליטות בטרם הגשת כתב אישום על ידה.  במקרה והתיק עדיין תלוי ועומד, יכול עורך הדין לברר מה קורה עימו, ולחילופין, לבקש  סגירתו ומחיקת הרישום הפלילי.

שירות ממשרד מסודר

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל סיטואציה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת המשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?