החזקת סם שלא לצריכה עצמית

החזקת סם שלא לצריכה עצמית

החזקת סם שלא לצריכה עצמית – עו"ד פלילי חנה דוד

החזקת סם שלא לצריכה עצמית נחשבת לעבירה קשה שהעונש עליה חמור. מדובר בעבירה אחת מתוך מספר רב של עבירות בתחום הסמים. התחום הנ"ל מורכב ויש צורך לקבל ייעוץ מעורך דין מהתחום. הוא יכול לסייע רבות בכל תהליך העמדה לדין. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

החזקת סם שלא לצריכה עצמית – עבירת הגוררת רישום פלילי

החזקת סם שלא לצריכה עצמית נחשבת לעבירה פלילית מאחר והיא, לרוב, נמצאת בקטגוריה של סחר ועסקאות סמים, יבוא, ייצוא וייצור שלהם, תיווך בעסקאות, הדחת קטינים לצריכה ועוד. כל אלו הן עבירות הפוגעות בחברה וחותרות תחת יציבותה. העבירה אף גוררת רישום פלילי המהווה כתם משמעותי לכל החיים היכול לפגוע בזכויות רבות של בעליו. פקודת הסמים הינה מורכבת, כוללת סעיפים שונים ועבירות המוגדרות כחמורות יותר ופחות. כל זאת כי כל התחום אינו תמיד ברור. הדבר נכון גם ובמיוחד להבדלים בין החזקת סמים לצריכה עצמית וסוגי הסם שרמת סכנתם המשתנה מוגדרת בחוק.

טיפולים ומשימות רבות

עורך דין יכול לפעול לטובת לקוחותיו  בדרכים שונות. לפני המשפט ובעת החקירות ינסה לבקש הקלה בתנאי המעצר, לחילופין, להמרת מעצר מהכלא למעצר בית ועוד. צריך להדגיש, כי אין הגדרה מדויקת למונח סמים קלים או קשים ובנוסף, קיימת תקנה המגדירה צריכה אישית כעבירה שהעונש עליה הינו קנס מנהלי. עורך הדין יכול לנצל את הגבול הזה בהגדרות החוק ולבקש שהעבירה תיחשב קלה ללא רישום פלילי. ביטולו הינו בונוס בפני עצמו ויש לו משמעות רבה. כך ובדרכים נוספות הוא ינסה לחלץ לקוחותיו ממצבים מביכים ומסוכנים.

שירות מסור ויעיל

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל סיטואציה, ליווי ככל הנדרש, הקשבה לצרכים, טיפול יעיל וממוקד, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח להעמיד את התשתית המעולה שבמשרדה לטובת לקוחות נוספים.

Scroll to Top
× צריכים עזרה?